Деца консуматори: Комерсиализацията на детството / Consuming Kids: The Commercialization of Childhood (2008)
Филмът „Деца-консуматори“ отчаяно се опитва да хвърли светлина върху действията на безпощадната милиардна пазарна машина, продaваща на децата и родителите им всичко: от нездравословна храна и кървави видеоигри до фалшиви образователни продукти и семейни коли. Използвайки свидетелствата на лекари, детски адвокати и работещи в рекламния бранш лица, филмът се фокусира върху бума на рекламите за деца след дерегулацията на маркетинга в САЩ. Показва как младите създатели на реклами използват най-новите открития в психологията, антропологията и нервно-лигвистичното програмиране (НЛП), за да превърнат американските деца в най-големите и силни консуматори в света. „Деца-консуматори“ критикува комерсиализацията на детството, повдигайки сериозни въпроси върху етиката на детския маркетинг и неговото въздействие върху здравето и щастието на децата.