вторник, 19 януари 2016 г.

АРХАНГЕЛ МЕТАТРОН

Името му означава: Крал на Архангелите. Този, който седи до трона на Бог. На латински името му се изговаря Метатор- този, който насочва и преценява.

На старогръцки Мета- отвъд и Тронос- престол = МЕТАТРОНОС- днес МЕТАТРОН.

На иврит представя свещенното и неизговарящо се име YHWH-menor. На иврит YHWH представя върховното ,най-свещенно и неизговарящо се име – БОГ.

Така както Бог е представен под много имена в различните религии, Метатрон също е бил назоваван по различни начини. Йяхоел, Йофиел, Суря, Лад са само много от апелативите, под който се представя. Той е единствения Архангел допуснат до сърцето на небесната сфера и води книгата на живота ни и делата, който извършваме. Помага ежедневно в пътя ни, съветва ни с огромната си любов и при нужда и молба към него ни отваря пътищата давайки ни възможност да се убедим в силата и безкрайните му възможности. Ако бъде помолен може да бъде и наш духовен съветник в името за добруването на семейство, приятелство и човечеството, като цяло.



Символът на Архангел Метатрон е Икосоедър или така наречения куб на Метатрон олицетворяващ звездата над трона на Бог, и който е създаден от самата душа на Архангела за да ни предпазва от зли и демонични сили. Много силен амулет, който е автономен и има способността да се самопречиства и активира от силата на Метатрон. Също така той е и важен алхимичен елемент олицетворяващ непрестанното създаване и последователност.

Тук ще Ви подаря една много силна молитва към Архангел Метатрон с пожелание да се възползвате от нея винаги когато имате нужда.

„Архангел Метатрон, светлина на всички Серафими, чрез Вашата най- чиста защита към моето тяло и моят дух дайте ми сила за да мога да побеждавам страховете и неспокойствието си да вървя по пътя си в името на истината. Помогни ми със божественният си Дух и освети мислите ми, дай ми късмет и ме поддържай винаги в доверие и любов към ближните ми.
Архангел Метатрон, освободи ме от всички нечисти неща, които могат да ме въведат грешна помисъл и поддържай светлина в дните ми, успех в начинанията ми, радост в домът ми и здраве с което да радвам вселенският пулс.

Архангел Метатрон, позволи ми и този ден да те поздравя и да усетя благословенната ти ръка над мен ................... / името/ и да бъда един/а/ от тези, който поддържат с чистотата и добротата на сърцата си живот в името на доброто.

Амин

Автор Даниела Герасимова

Източник: http://www.magicmind-bg.com/bg/parapsychology-world/10-%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BB-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD.html